freelance seo

Hvad koster SEO?

Kun 750 kr i timen plus moms. 

Jeg anvender en simpel prismodel, uanset om du skal have hjælp med SEO, tekstforfatning, annoncering eller forretningsudvikling. Min timepris er 850 kr. eksklusive moms for en enkelt time. Køber du 10 timer eller derover, reduceres prisen til 750 kr. eksklusive moms pr. time.

 

Enkeltmandsoplæring:

Hvis du har søgt iværksætterstøtte eller bare gerne vil oplæres i digital markedsføring, tilbyder jeg også enkeltmandsoplæring. Mine priser pr. time for undervisningsforløb på 20 timer og derover er normalvis 750 kr. eksklusive moms. Kræver undervisningen ekstra forberedelse, indskrives det i det samlede tilbud. Jeg tilpasser undervisningen efter dine ønsker og mål. Sammen skræddersyer vi et oplæringsforløb, der passer til dig.

 

Holdundervisning:

Vil du gerne booke holdundervisning, stiger timeprisen til 1500kr. plus moms pga. den forberedelse og opfølgning, der er forbundet med undervisningen. Du kan læse mere om min undervisning her.

 

Klippekort:

Jeg tilbyder også klippekort, men kun ved køb af 10 klip af gangen. Klippene skal bruges indenfor 3 måneder og kræver særaftale. Et klippekort med 10 klip koster 7500kr. plus moms.

 

Eksempler på prispakker & cases

860% samlet vækst i antallet af besøgende

Større samarbejde på over 10 timer månedligt

Kunde: DitOverblik.nu – pilotprojekt udarbejdet i samarbejde med DOT, Movia & DSB

Tidsrum: 9 måneders strategisk SEO-indsats med fokus på at skabe øget kendskab til projektet.

Arbejdsform: Samarbejdet har primært bestået af teknisk, on-page og content-produktion, hvor jeg har stået for både strategi og udførsel i løbende dialog med projektgruppe og udviklingsteamet hos 29XStudio.

Resultat: En samlet vækst i antallet af besøgende på 8607% inkl. 12 første side placeringer på centrale søgeord med stor konkurrence.

Over 30 nr. 1 placeringer på trods af høj konkurrence

Månedligt samarbejde på 10 timer månedligt siden august 2021

Kunde: Maul Biler A/S

Tidsrum: Fast månedligt SEO-samarbejde siden august 2021

Arbejdsform: Arbejdet blev udført i nært samarbejde med husets markedsføringsansvarlige og bestod af teknisk optimering, on-page, strategi og tekstproduktion.

Resultat: En samlet vækst i antallet af besøgende på 336.59% fra forrige periode, kombineret med over 36 nr. 1 placeringer på centrale søgeord med høj konkurrence, understreger den effektivitet, der opnås gennem en nøje planlagt og udført søgeordsoptimeret contentstrategi.

22 førsteside placeringer efter kun 3 måneder

Fast samarbejde på 3-5 timer månedligt

Kunde: Favn Yogastudio

Tidsrum: Løbende samarbejde siden oktober 2022.

Arbejdsform: Hos Favn har jeg både hjulpet med digital forretningsudvikling, SEO, Google My Business og betalt annoncering. Derudover har jeg undervist i SEO-tekstforfatning og hjulpet med PR.

Resultat: Indtil videre er der en fremgang i organiske placeringer på 156 centrale søgeord, hvoraf 117 søgeordsplaceringer er forbedret med 366%. Sitet har efter 3 måneders samarbejde 22 førsteside placeringer.

Hvad siger mine kunder?

Darren Cooper, Senior Director of Sales Enablement hos Denodo

We completely underestimated the value of adding Anne to our team. We thought we knew what was impactful. We made assumptions based on intuition. We second guessed our demographic. Anne brings a data-driven SEO approach. Insight on keywords, intent mapping with marketing funnel, content performance analysis, .... her methodical approach and recommendations have helped us to build an effective keyword-based content strategy.

Gert Skriver, Content Writer hos Stibo Systems

Anne har med solide anbefalinger og indsigt løftet virksomhedens SEO-strategi og bidraget til at gøre vores content roadmap datadreven og sammenhængende. Hun har desuden formået at uddanne nøglepersoner i virksomheden i vigtigheden af SEO og i at anvende taktiske greb til at opnå synlighed online. Hun opnåede hurtigt gennemslagskraft og lydhørhed på grund af hendes tydelige fokus på forretning: SEO skal skabe trafik, som giver leads og kunder. Den sammenhæng har hun formået at formidle, så SEO er blevet en integreret del af virksomhedens marketingaktiviteter. Resultaterne ses i form af topplaceringer på forretningskritiske nøgleord og øget trafik til centrale lead-genererende sider. Jeg kan varmt anbefale enhver, som ønsker at synliggøre sin forretning på nettet, at ansætte Anne.

Nina Reventlow, Praktiserende psykoterapeut

Jeg har haft Anne som SEO-konsulent de sidste par år. Hun har sikret min virksomhed førstesideplaceringer og som følge deraf, en stadigt stigende omsætning, selvom der er meget stor konkurrence indenfor området. Hun har rådgivet mig åbent og ærligt og sørget for konstant vækst. Anne er professionel og empatisk - hos hende er ens virksomhed i gode hænder. Jeg har været yderst tilfreds med samarbejdet og giver Anne mine bedste anbefalinger.

Mathias Schaadt-Hansen, CMO hos Maul Biler

Kan varmt anbefale Anne! Hun er utrolig jordnær og lydhør omkring ens forretning. Derudover har hun en stor viden indenfor SEO er fantastisk til at videredele den viden.

Darren Cooper, Senior Director of Sales Enablement hos Denodo

We completely underestimated the value of adding Anne to our team. We thought we knew what was impactful. We made assumptions based on intuition. We second guessed our demographic. Anne brings a data-driven SEO approach. Insight on keywords, intent mapping with marketing funnel, content performance analysis, .... her methodical approach and recommendations have helped us to build an effective keyword-based content strategy.

Frank Løssl, Terapeut & traumebehandler

Jeg har brugt Anne til en komplet gennemgang af mine hjemmesider samt opdatering af deres performance. Anne har givet super kompetent sparring omkring nice-to-have og need-to-have gennem hele forløbet, så jeg har stået afklaret ift. mine indsatsområder. Hun er meget stærk på sit felt og helt klart pengene værd!! Stor anbefaling herfra.

Joasia Krysa, PhD and Art Director of Kunsthal Aarhus

I was impressed with her breadth of knowledge in her field and her ability to translate theoretical concepts into practical applications relevant to the specific context of the institution. Anne was instrumental in our work to develop a new visual identity an independently she initiated work around profiling of the institution in terms of target audiences, delivering research on audience segmentation and devising an effective strategy to communicate it. This included developing a range of innovative formats and content as well as outreach activities to develop new audiences.

error: Indholdet er beskyttet !